O mnie



Hej, tu Monia!

W ostatni czasie pasjonuję się wizażem, stylizacją i wyszukiwaniem najróżniejszych kosmetyków, szczególnie tych naturalnych. Kocham styl retro, w moim sercu zdecydowanie królują inne ramy czasowe. Uwielbiam również przelewać swoje odczucia na papier, pomaga mi to w opanowaniu różnych skrajnych emocji. Stąd powstał ten blog. Jestem gadułą i chcę po prostu podzielić się z Wami swoim spojrzeniem na świat, utrwalić niektóre chwile z mojego życia.

Interesuję mnie stylizacja paznokci i wszystko co związane z pielęgnacją skóry. Lubię też aktywnie spędzać czas, robić coś z niczego, przerabiać stare ciuchy, podróżować czy też tańczyć. Jestem kreatywna i mam dużo pomysłów na siebie, przez co nigdy się nie nudzę, a wręcz często brakuje mi czasu. Jednak dla tego bloga i dla Was zawsze postaram się go trochę znaleźć.