Więcej radości



Hej, tu Monia!

 

Chciałabym pokazać Wam jedną z rzeczy, które naprawdę lubię i polecam każdemu. Jak większość kobiet miałam straszne kompleksy i co za tym idzie mniejszą pewność siebie. Przez to, że jestem z natury radosną dziewczyną, często nie dawałam po sobie tego poznać. Obecnie w jakimś stopniu się z tego wyleczyłam. 


Wiele czynników miało na to wpływ. Zaczęłam bardziej dbać o siebie poprzez aktywne spędzanie czasu, też makijaż sprawiał, że czułam się lepiej. Pomagali mi również pozytywni ludzie jakich spotykałam na swojej drodze. Wiadomo, że nie można patrzeć przez pryzmat wyglądu, bo to przeminie i piękno wewnętrzne jest dużo bardziej wartościowe, ale każdy człowiek chcę się czuć dobrze we własnej skórze, dlatego chciałam zaznaczyć moment kiedy zdecydowałam się na zdjęcia. Poprzez sesje zdjęciowe, mniej czy bardziej profesjonalne, można poczuć się naprawdę wspaniale. Przed obiektywem można zagrać każdego, kogo się tylko zapragnie, pokazać się z innej strony, albo być po prostu sobą. Jeżeli później zobaczy się efekty pracy fotografa i będą one satysfakcjonujące to można uwierzyć, że jest się pięknym. Często brakuje ludziom odwagi w codziennym życiu na pokonywanie problemów czy trudności życia codziennego, ale najczęściej brakuje radości. Często małe zabiegi mogą naprawdę zmienić spojrzenie na świat. Najważniejsze, żeby każdy z nas znalazł coś co do niego przemówi, np. swoją prawdziwą pasję, której będzie w stanie się oddać. Dzięki temu będzie silniejszy i zacznie czerpać z życia prawdziwą przyjemność. Każdy z nas jest inny, miewamy gorsze dni w swoim życiu, ale jeżeli byłoby więcej radości na ulicach (wystarczy zwykły uśmiech na twarzy, drobna pomoc drugiemu człowiekowi kiedy np. wysypią się owoce, czy bycie uprzejmym), to świat byłby po prostu lepszym miejscem. Tak małe gesty, ale znaczą najwięcej. W pędzie dnia codziennego nie zdajemy sobie sprawy, że najmniejsze rzeczy są tak ważne.

Chciałabym pokazać Wam kilka zdjęć z pierwszej sesji autorstwa Aleksandry Wawrowskiej, która naprawdę ma talent, wspaniałe spojrzenie na świat i jest bardzo pozytywną osobą. Zdjęcia mają dla mnie szczególne znaczenie, ponieważ każde z nich kojarzy mi się z pewnymi rozdziałami z mojego życia, dlatego zawsze mam do czego powrócić i powspominać gorsze lub lepsze chwile.













0 komentarze:

Prześlij komentarz