Kosmetyki z WIBO, czy warto je kupić?




Już trochę czasu minęło, od kiedy testuje kosmetyki z Wibo, tak jak obiecałam powracam do was z moją opinią. Miałam okazję przetestować produkty tej marki w różnych warunkach i na pewnej liczbie osób z odmiennymi typami skóry. Trochę to trwało, ale było warto, ponieważ mogę teraz napisać wam trochę o tych produktach. 

Także zaczynam…



















NEUTRAL EYESHADOW PALETTE
Jest to paleta 15 cieni, którą zakupiłam na ostatnich łowach w Rossmannie i szczerze mówiąc moją uwagę w szczególności przykuły maty, ale również tonacja kolorystyczna, która jest bardzo uniwersalna, ponieważ nadaję się do makijażu dziennego, jak i wieczorowego. Możemy znaleźć w niej 8 cieni matowych i 7 perłowych.

Nie oczekiwałam zbyt wiele od tej paletki, ponieważ jej cena była bardzo korzystna, ale miło mnie zaskoczyła. Tym bardziej, że lubię testować kosmetyki polskich producentów. 



Plusy:
  • cienie świetnie się blendują/rozcierają na powiece
  • ma przepiękne maty
  • niezła pigmentacja
  • nie osypują się mocno
  • długo się trzymają na powiekach
  • cena(ok.34zł)
  • fajna do robienia smoky eye 

Minusy:

  • trochę się osypują
  • czasami ciężko pokryć równomiernie powiekę, ale to głównie ciemniejszymi kolorami
Jak widać po selekcji, zdecydowanie mogę ją polecić. Cienie perłowe są ładne i też ich używam, ale maty zdecydowanie bardziej do mnie przemawiają.



















3 STEPS TO PERFECT FACE 


Paleta do konturowania twarzy, którą koniecznie chciałam wypróbować głównie przez bronzer, który zachwycił mnie swoim odcieniem, ponieważ szukałam właśnie takiego. Spodobało mi się również to, że wszystko, co potrzebne do konturowania twarzy jest w jednym miejscu i nie trzeba szukać w kosmetyczce wszystkiego oddzielnie. 


Po wypróbowaniu byłam zaskoczona trzema produktami, ponieważ bronzer spełnił moje oczekiwania, a róż i rozświetlacz jak dla mnie świetne odkrycie, na pewno będę powracała do tych produktów. 


 Plusy:

  • bronzer nie wpada w odcień pomarańczowy
  • róż wygląda bardzo naturalnie na policzkach
  • rozświetlacz nadaje delikatnego połysku
  • wszystkie trzy produkty w jednym miejscu
  • cena(ok.19zł)

Minusy:

  • bronzer może być za słaby dla osób z ciemną karnacją
Te trzy produkty w zestawieniu razem wyglądają bardzo naturalnie i nadają się jak najbardziej do codziennego makijażu, jak i również do wieczorowego. Zaskoczyła mnie jego uniwersalność, ponieważ myślałam, że będę używała tylko jednego produktu z tej paletki. Daje tej paletce trzy razy tak. 













GROWING LASHES stimulator mascara,


Maskara pogrubiająca i stymulująca wzrost rzęs, która podbiła moje rzęsy i na pewno zostanie ze mną na dłużej. 

Próbowałam już różne tusze do rzęs, ale ta mimo swojej niskiej ceny w moich potrzebach jak najbardziej wygrywa!
  Plusy:
  • świetne podkręcenie, przedłużenie i pogrubienie
  • dobrze rozczesuje rzęsy
  • niska cena
  • przez drobną szczoteczkę, łatwo dojechać do najkrótszych rzęs 

Minusy:
  • po dłuższym czasie użytkowania czasami się osypuje, ale to głównie pod koniec dnia












Kuleczki brązujące SUN TOUCH i puder półtransparentny FIXING POWDER


Zacznę od kuleczek, które są połyskujące.
Plusy:
-efekt muśnięcia słońcem
-skóra wygląda bardzo naturalnie
-wydajne
-dostępne w różnych odcieniach 
-cena(ok.19zł)


Teraz przejdźmy do pudru półtransparentnego. To już moje drugie opakowanie i na pewno kupię kolejne.

Plusy:
  • delikatnie matuje przez to wygląda naturalnie
  • nadaje się do każdej karnacji
  • miły dla skóry
  • nie daje efektu maski
  • cena(ok.13zł)

Minusy:
  • efekt nie jest aż tak długotrwały
  • trzeba uważać przy nakładaniu żeby nie pobrudzić ubrań 













Rozświetlacz DIAMOND ILLUMINATOR
Piękny odcień wpadający w złoto.

Plusy:

  • wydajny
  • fajne rozświetlenie
  • cena(ok.10zł)
Minusy:
  • Łatwo się kruszy
Produkt godny polecenia, ponieważ ma wiele pozytywnych opinii. Jednak na mojej skórze lepiej się sprawdza rozświetlacz z lovely SILVER HIGHLIGHTER. 


















EYEBROW STYLIST (Brązowy żel stylizujący do brwi)
Jeszcze jakiś czas temu bardzo go lubiłam, jednak teraz nie podoba mi się końcowy efekt. Wolę używać cieni do brwi.

Plusy:
  • przeczesuje brwi
  • nadaje kolor
  • cena(10zł)
Minusy:
  • nie jest precyzyjny
  • delikatnie błyszczące zakończenie, które nie do końca mi odpowiada
Na koniec zostawiłam usta...




Matte Intense nr 2

Jest to moja ulubiona matowa pomadka.
Plusy:
  • intensywny kolor
  • chłodny odcień
  • dosyć trwała
  • pasuje na każdą okazje
  • nie wysusza
  • cena (ok.10zł)
Minusy:
  • zostawia ślady np. na szklance










Million Dollar Lips nr4

Matowa szminka, który działa na podobnej zasadzie jak Bourjois Rouge Edition Velvet
Plusy:
  • długo się utrzymuje
  • ładne matowe zakończenie
  • intensywna czerwień
  • cena(ok.10zł)
Minusy:
  • może być za intensywna dla wielu osób
  • trzeba mieć dobrze nawilżone usta
  • wysusza trochę usta



Lips to Kiss nr1
Ta szminka w kredce nie przypadła mi do gustu tak jak reszta, ale ma ładny wyrazisty kolor dla miłośników beżowych szminek.
Plusy:
  • nie wysusza
  • wyrazisty kolor
  • łatwo dostępna
  • cena(ok.10zł)
Minusy:
  • nietrwała










Nude Lips nr3
Konturówka w bardzo fajnym naturalnym odcieniu, którą czasami stosuję zamiast szminki i sprawdza się znakomicie.
Plusy:
  • nadaje się na każde wyjście
  • naturalny efekt
  • można nią nadać piękny zarys ust
  • posłuży również, jako szminka
  • cena(ok.7zł)
Minusy:
  • nie trzyma się zbyt długo
  • trzeba mieć dobrze nawilżone usta 
Teraz zaprezentuję, niektóre produkty na twarzy, a resztę będę na bieżąco publikowała na facebook'u: 

Na powieki użyłam cieni matowych i rozświetlających, z paletki:
NEUTRAL EYESHADOW PALETTE




Na ustach mam pomadkę Matte Intense nr 2



Do tego makijażu, użyłam produktów, które trzymam w ręku czyli: NEUTRAL EYESHADOW PALETTE, 3 STEPS TO PERFECT FACE i Million Dollar Lips nr4   

Tak lubię te produkty, że nie mogłam się na nie napatrzeć! 


Tutaj widać naturalny efekt paletki do konturowania 3 STEPS TO PERFECT FACE 



Usta pomalowane konturówką Nude Lips nr3

Tak prezentują się moje rzęsy po użyciu  maskary GROWING LASHES


Tutaj na ustach mam szminkę w kredce Lips to Kiss nr1

Jednym zdaniem… uwielbiam kosmetyki z WIBO za ich jakość, cenę oraz dostępność dla każdego. Jest to polska firma, dlatego tym bardziej jestem szczęśliwa, że mogę wspierać to, co nasze. 

17 komentarzy:

  1. ja mam pomadke z tej firmy i nie jestem zadowlona,strasznie sie marze ,ale ta paleta z rozem i bronzerem hmm..moze byc fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie kosmetyki z tej firmy będą odpowiadać każdemu, szminki trzeba przetestować z różnych serii bo dla mnie też wszystkie nie są idealne, ale znalazłam swojego ulubieńca i będę się go trzymała. Paletkę używam bardzo często i jest naprawdę świetna! :)

      Usuń
  2. Mam kilka kosmetyków z Wibo i ogólnie rzecz ujmując, bardzo lubię tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że cały czas będą ulepszać swoje kosmetyki! :)

      Usuń
  3. porzadna relacja opatrzona w zdjecia, daje plusa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez lubię kosmetyki z wibo, miałam puder, konturówki, pomadki. Jeszcze tusz muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj koniecznie! Tym bardziej, że na promocji jest za grosze :)

      Usuń
  5. Chyba skorzystam z tej pierwszej paletki :D mam jedną kredkę do ust z Wibo, tylko w innym kolorze, ale niestety jest nietrwała :/
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletkę szczególnie polecam na promocji, jak najbardziej warta swojej ceny! :) Konturówki nie są aż tak trwałe, ale wypróbuje jeszcze kilka i ocenie, czy wszystkie takie są ;)

      Usuń
  6. Świetny technicznie i bardzo pomocny merytorycznie post! Dziękuję bardzo za wszystkie rekomendacje. Nie myślałam, że tak tanie kosmetyki mogą się okazać naprawdę warte uwagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję bardzo! :) Miło mi, że mogłam pomóc. Gdybym ich nie wypróbowała przypadkiem, to pewnie do teraz jeszcze bym nie odkryła potencjału jaki drzemie w tych kosmetykach ;)

      Usuń
  7. Świetna recenzja! Super, że na koniec dodałaś swoje zdjęcia, na których widać wszystkie produkty na twarzy :)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainteresowała mnie paletka cieni do powiek i może w ramach promocji Rossmanna uda mi się ją zakupić i wypróbować.

    http://tiffuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam, jak Ci się uda ją zdobyć, to daj znać jak u Ciebie się sprawdzi! :)

      Usuń
  9. za Wibo nie przepadam, ale jakie genialne te pierwsze zdjęcie :D jak żywcem wzięte z epoki pinup girls ;)

    OdpowiedzUsuń