Kolor dla odważnych?

Każda kobieta w swojej szafie powinna mieć coś CZERWONEGO! Szczerze mówiąc sama mam niewiele rzeczy w tym kolorze, ale bardzo go lubię.  Kojarzy mi się z elegancją, zmysłowością, klasyką i po części z francuskim klimatem.


 Należy jednak pamiętać o tym żeby nie przesadzić i znaleźć w tym wszystkim równowagę. Jest to bardzo mocny kolor, przykuwający uwagę, a chyba nie chcemy uzyskać efektu czerwonego kapturka, do którego swoją drogą mam wielki sentyment…

 Ja tym razem postawiłam trochę na barwy narodowe i połączyłam całkowicie przypadkiem biały płaszcz z czerwonymi dodatkami.


 Mimo tego, że zawsze miałam słabość do czerwonego beretu to długo nie mogłam się przekonać żeby go założyć. Jednak teraz się przełamałam i nie żałuję, bo czuję się w nim naprawdę dobrze.


Normalny czerwony beret, a może tak wiele. Z pozoru zwyczajna stylizacja dzięki niemu może stać się intrygująca. Do tego jeszcze czerwony pasek, szal w stylu retro, czarne kozaki, golf, który dodał całej stylizacji niezastąpionego „ciepła” i… można ruszać na podbój świata, a raczej zimy!












fot. Mati <3

płaszcz TROLL / szal VERO MODA / golf H&M / beret no-name / pasek no-name

3 komentarze: