Warsztaty makijażu z marką Douglas


Kilka dni temu miałam okazję uczestniczyć w darmowych warsztatach makijażu przeprowadzonych przez markę Douglas w Toruń Plaza, a dokładnie w Strefie Stylu. Przedstawicielką, która poprowadziła warsztaty była Alina Dombrowska, która jest wizażystką.

Powiedziała nam o tym, co teraz jest „ na czasie”, czyli konturowanie, mocne brwi i oko. Taka moda zostało wprowadzona poniekąd przez rodzinę Kardashianów. Można było się również dowiedzieć trochę o Strobingu, czyli konturowaniu twarzy rozświetlaczem.  

Po teorii Alina pokazała na mnie oraz na mojej współlokatorce jak wykonać konturowanie, podkreślić brwi oraz zrobić mocne oko, coś w stylu smoky eye.



Później każda z nas miała okazję zrobić makijaż na sobie, pamiętając o wcześniejszych radach, które dostałyśmy. 


Dla mnie najlepsze było to, że mogłam wypróbować sobie kosmetyki, których w ciemno raczej bym nie kupiła, bo nie należą do najtańszych. Jak zwykle swoim urokiem uwiodły mnie paletki the Balm.

Polecam warsztaty osobom, które nie mają zbyt dużego doświadczenia z makijażem albo wręcz przeciwnie bardzo to lubią i chcą wypróbować nowe kosmetyki. Uważam, że w każdych warsztatach tego typu warto brać udział, bo zawsze można się czegoś dowiedzieć i mieć też później ciekawe wspomnienia.  












Na ustach mam: 



To moja współlokatorka Marta, która była ze mną na warsztatach:







Na koniec dostaliśmy próbki produktów i rabat do perfumerii Douglas.



4 komentarze: