Dziewczyny lubią brąz?


 Często pytaliście mnie gdzie kupiłam ten brązowy płaszczyk, więc postanowiłam, że napisze o nim trochę. Chodząc  po sklepach w Galerii Bałtyckiej nie mogłam znaleźć niczego dla siebie, aż w końcu wchodząc do Carry ujrzałam GO i od tamtej pory został moim ulubieńcem międzysezonowym.


 Zawsze miałam w głowie mnóstwo wizji na mój idealny płaszcz, ale ciężko było mi to zrealizować. Na szczęście on wpasowuję się fantastycznie w mój gust  i jego fason zawsze będzie mnie zachwycał. 


 Świetnie będzie się prezentował z sukienkami jak i ze spodniami. Asymetryczne cięcie nigdy mi się nie znudzi. Mamy jeszcze dosyć ciepłą jesień, dlatego mogę sobie pozwolić na niego. Niestety sam w sobie nie ogrzeje nas zbyt mocno. 


Płaszczyk prezentuję się ciekawie bez żadnych dodatków, ale ja go łącze zazwyczaj z brązowym kapeluszem. 







Dziewczyny lubią brąz?

5 komentarzy: